Nieszablonowy raport roczny Grupy ERGO Hestia oraz projekt #mistrzowskaochrona, którego twarzą jest Małgorzata Białecka, wygrały w swoich kategoriach w Konkursie Biuletynów Firmowych AGAPE 2016.
Raport Roczny Grupy ERGO Hestia za rok 2015 zwyciężył w kategorii Projekt Jednorazowy Korporacyjny Drukowany 2016.
Hestyjne Raporty roczne przez wielu traktowane są jak przepiękne albumy. Zawsze zaskakują odbiorców pomysłem, proponując refleksje nad starannie wybranym motywem przewodnim. W ostatnich latach były to np. rozwój na przestrzeni lat, zaufanie czy waga liczb, a wcześniej także – sacrum i profanum, wartości przekazywane przez pokolenia.
W kategorii Projekt Multimedialny 2016 – pierwsze miejsce zajął projekt promujący ubezpieczenia ERGO Podróż #mistrzowskaochrona, a zaraz za nim uplasował się cykl filmów o pasjach pracowników Grupy „ERGO Hestia z pasją”. Obydwa projekty zostały realizowane we współpracy z Polish Creative Group.
Projekt #mistrzowskaochrona jest promowany przez Małgorzatę Białecką, uczestniczkę Igrzysk Olimpijskich w Rio. Windsurferka Sopockiego Klubu Żeglarskiego ERGO Hestia Sopot jest twarzą ubezpieczenia podróżnego ERGO Podróż zapewniającego kompleksową ochronę podczas podróży na całym świecie.
- Cieszę się, że zwycięskie projekty są między innymi efektem naszego długofalowego zaangażowania we wspieranie wybranych inicjatyw – mówi Mikołaj Kunica, dyrektor Biura Komunikacji Grupy ERGO Hestia. To już drugi Raport Roczny przygotowany przez laureata konkursu Artystyczna Podróż Hestii. Konkursu, który w tym roku zorganizowany został po raz 15. W tym przypadku wyzwanie polega na odwzorowaniu stylu i formy, w jakiej zapewniamy na co dzień naszym klientom Najwyższy Standard Ochrony. Powierzenie tego zadania w ręce młodych artystów pokazuje, że oni intuicyjnie identyfikują najważniejsze punkty, w których pulsuje życie firmy, docierają do sedna naszego biznesu, prezentując niezależne spojrzenie na świat, który my widzimy najczęściej od wewnątrz. Raport Roczny Grupy ERGO Hestia za 2015 rok przedstawia firmę od tej ludzkiej strony. Pokazuje nas z różnych perspektyw, tak samo, jak my z różnych perspektyw na co dzień postrzegamy siebie wzajemnie. Również w przypadku projektu #mistrzowskaochrona możemy czerpać z szesnastoletniej historii współpracy z Sopockim Klubem Żeglarskim ERGO Hestia Sopot. Dziś współpracujemy z kolejną uczestniczką Igrzysk, która swoim przykładem w znakomity sposób promuje nasze ubezpieczenia – dodaje Mikołaj Kunica.
Konkurs Biuletynów Firmowych jest organizowany od 2001 r. przez agencją doradczą i wydawniczą AGAPE. Jest to ogólnopolski konkursu na najlepszą publikację firmową (custom publishing).
Celami Konkursu są wyłonienie najlepszych publikacji i pokazanie na ich przykładzie, w jaki sposób biuletyn firmowy może realizować cele oraz z jakich narzędzi dziennikarskich, graficznych i edytorskich korzystać, by magazyn spełniał standardy profesjonalizmu.
Publikacje Grupy ERGO Hestia: http://www.ergohestia.pl/o-hestii/publikacje/publikacje.html
dostarczył infoWire.pl
Link do strony artykułu: https://cafe.wirtualnemedia.pl/centrum-prasowe/artykul/projekty-ergo-hestii-nagrodzone-w-konkursie-agape